lördag 15 augusti 2009

...shoppingsuget vill inte ge med sig

Igår skulle jag mams shoppa. Jag var helt inställd på att göra mig av med en massa pengar. Men som vanligt när man har den inställningen så hittar man ingenting. Typiskt. Västerås är verkligen världens sämsta shopping stad.

Nu har jag iaf nätshoppat som en tok. En pälsjacka från HM (fejk), skor från Nelly och en massa annat smått och gott. Dock är jag fortfarande på jakt efter dem perfekta stövlarna. Hittade ett par på Scorett igår, men klacken var i skinn vilket alltid brukar innebära att den blir förstörd. Så jag hoppade över dom och hoppas att jag och M ska ta oss till Sthlm snart en helg :-) Jag har även fått höra att Eskilstuna är en bra shoppingstad så vi kanske åker dit någon dag i veckan.

Ikväll blir det lite vin med vännerna J och T, jag tror även att M-Å kommer göra oss sällskap. Kanske sätter oss på Circus och stirrar på folk.

Trevlig lördag

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar