onsdag 5 augusti 2009

...wedding update

Nu har dom kommit, fort gick det. Inbjudingskorten kom idag och dom är alldeles perfekta. Precis sådär enkla som vi vill ha dom. Eftersom vi bara ska ha en liten fest hemma så behövs det inga värsting inbjudningskort. Vi är iaf super nöjda.

M:s kläder kom igår, skjortan är super fin och gördeln var lite för stor. Men jag ska försöka sy in den lite då kommer allting sitta som en smäck. Idag när han provade hela outfiten blev jag lite rörd, så fin han är min underbara M.

Senasten nätterna har jag drömt en massa tok. För ett par dagar sen drömde jag att vi fyllde i en hindersprövning och när vi fick tillbax den så visades det sig att M var gift och hade barn, och i natt drömde jag att vännerna J och T som nu befinner sig på Gotland gifte sig bland en massa får och T bar en klänning av ull. Hm, undra vad allt detta betyder?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar