fredag 2 oktober 2009

...bra start på helgen

Idag var jag och mams på stan och kikade runt lite. Vi tog även en fika med roliga N som alltid har en massa tokiga historier och berätta.

Jag har världen finaste brudklännig. Först har jag tänkt och ha den hela bröllopsdagen, även under kvällen. Men har insett att den kan nog bli rätt förstörd, jag ska ju knalla runt i Vegas i klänningen i typ 12 timmar. Så jag har kikat lite efter en vit kort klänning som jag kan byta om till, idag hittade jag den perfekta och den fick följa med hem. Gulliga mamma ville jätte gärna betala och efter mycket om och men fick hon det. Min fina fina lilla mamma.


Min fina klänning, kommer även bäras på festen den 28:e november

Tänkte att jag skulle försöka fräscha till våra ringar, få se om det funkar

Och mamma, får du tråkigt så är du välkommen över hem till oss.

/E

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin klänning!

    Hmm jag kanske borde börja leta efter nåt tält som jag kan ta på mig den 28:e.;-)

    Hur ser er helg ut om 2 veckor? Vi tänkte dra oss mot V-ås då. Puss puss

    SvaraRadera