torsdag 15 oktober 2009

...det går bra nu

En glad Elma ute på byggarbetsplatsen

Idag har det varit en riktigt bra dag. Ibland måste man gå igenom lite tråk innan allt bara faller på plats. Jobbet går bra som tusan och allt börjar ordna sig. Man känner liksom en lättnad och det känns som att Carpi kommer bli världens bästa företag:-) Nu för första gången ever satsar vi stenhårt på reklam, och om ett par veckor kommer vår reklam snurra på TV4. Jag är så stolt över min kära far som är världens coolaste pappa.

Nu är M hemma igen. Äntligen. Jag tycker inte om att vara ensam hemma, huset är för stort för att jag ska känna mig trygg. Så när M reser bort så passar jag på och sova hemma hos familjen. Alltid mysigt och få sova i sitt flickrum. Nu ska jag mysa i soffan och läsa roliga bloggar på min nya fina mini pc.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar