söndag 25 oktober 2009

...packat & klart


Nu är det packat & klart inför USA resan. Min väska är proppfull medans M har massor med plats kvar för alla nya kläder jag ska shoppa. Nu börjar jag bli lite nervös inför flygresan eller det har jag varit sedan vi bokade resan, M är hur lugn som helst och förbereder sig mentalt för att stå ut med mitt "tänk om vi kraschar" gnäll. Det kommer gå hur bra som helst.
Idag har vi varit runt och sagt hej då till alla nära och kära. Känns lite jobbigt att alla inte kan vara med på vår stora dag. Jaja...det blir firande x 2 när vi kommer hem. Pappa kommer ställa till med en fest nr 2 i december. På den festen blir det lite mer av min stora tjocka släkt.
Imorgon Kl 04:30 åker vi från Skultuna till Arlanda. Det innebär att klockan ringer 03:30 och M kommer få slita upp mig ur sängen.
Vi kommer sakna alla massor under resan. Ni kommer kunna följa vårt äventyr här på bloggen. Vi ska försöka skriva något varje dag (om vi har tillgång till internet). Så här ser resplanen ut:
26/10 - 29/10 Las Vegas
29/10 - 2/11 Los Angeles
2/11 - 7/11 San Francisco
7/11 - 15/11 New York
Nu blir det mys i soffan med Ensam mamma söker....
Kram /E

1 kommentar:

  1. Åh jag saknar er redan!

    Kommer lusläsa här varje dag så man får följa era äventyr. Det är så synd att min mage är för stor för att flyga med och att restiden är så lång, annars hade ni kunnat vänta er ett besök från M&M.=)

    Ha det helt underbart och ta hand om varandra.
    Många pussar M&M&M

    SvaraRadera