söndag 4 oktober 2009

...dagen började med tårar

Människor som ljuger är det värsta jag vet. Jag avskyr när någon lovar nånting och bryter det fem minuter senare.

Jag vaknade imorse på ett strålande humör. Efter gårdagens tråkiga så bestämde jag och M oss för att inte göra så stor sak av det. Personen som visste om vårt bröllop lovade mig och inte berätta för några fler. Så magkänslan sa att jag skulle lite på han och det gjorde jag. Jag och M trodde då att hela den här skvaller bubblan skulle sluta nu.

Efter och ha varit vaken en timme så får jag ett sms av en person som jag trodde var en av mina bästa vänner. I sms:et står det att hon tycker det är tråkigt att jag valde och ringa A (som är en stor fet nolla) och berätta om vårt bröllop för honom före henne. Det hade jag absolut inte gjort.

Jag ringde A och bad han inte sprida vårt bröllop vidare. Och det kunde han självklart inte låta bli och inte göra. Så när han träffar min kompis så ljuger han för henne att jag hade ringt han och berättat att jag och M skulle gifta oss. HAHAHA, att man ens kan tro på något sådant korkat speciellt när man vet vad för relation jag och A har haft. Jag berättade som det var för min kompis och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon skäms.

Jag vill även tillägga att A måste nog vara världens största kärring. Varför lovar man nånting man inte kan hålla? Varför lägger han sig i mitt liv? Han är historia, en kass sådan. Jag önskar honom ingen lycka alls längre, han är olycklig människa med en jäkligt miserabel uppväxt.

Jag och M har valt och berätta för våra närmaste om vårt bröllop. M:s mamma blev jätte glad, M:s syster trodde jag var gravid och M:s pappa får veta imorgon när han kommer hem från Barcelona. Vännerna J och T blev glada, och vännerna M och M är ett grymt stöd.

Alla som vill skvallra vidare får gärna göra det. Vi kunde inte bry oss mindre. Vårt bröllop kommer bli den bästa dagen i vårt liv och jag är så lycklig att M är min fina underbara fästman.

/E

1 kommentar: