tisdag 20 oktober 2009

...lite bröllopspirr

Idag för första gången har jag börjat känna lite bröllopspirr i magen. Jag börjar liksom känna mig nervös. Hm, skumt att man kan känna så när man liksom bara vet att det är rätt. Men det är väl naturligt med lite nerver.

Jobbet har idag bjudit på full fart. Jag mår bra när det är tusen bollar i luften på jobbet, och idag blev det mycket gjort så jag känner mig i fas.

Efter jobbet blev det ett frisörbesök för mig. Nu är utväxten borta och håret känns super fräscht. Jag pratade även med min frisör om skvallret som uppstod för ett par veckor sen och helt ärligt så tror jag inte min frisör har sagt något. Men men, man vet aldrig helt säkert.

M hämtade våra förlovningsringar hos guldsmeden idag. Dom skulle ronderas och nu ser dom ut som nya. Jag ska inte använda den för än vi åker så att den håller sig fin till den stora dagen.

Nu har vi iaf börjat packa, min väska är proppfull, inte M:s. Varför är det alltid så?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar