fredag 23 oktober 2009

...våra resor

Jag minns alla våra resor på olika sätt. Jag minns vår första resa tillsammans som bar av till Mexiko. Vi hade varit tillsammans i tre månader och allt var super nytt. Huset byggdes i full fart och med min far som byggledare kunde vi njuta av vårt första semester tillsammans.

Resa nr två bar av till Thailand. Jag hade hört så mycket gott om Thailand och M hade varit där tidigare. Efter pyttelite tjat kom vi överens om att en resa till Krabi och Phuket skulle passa oss. Jag blev kär i Thailand och åker mer än gärna dit igen.

Resa nr tre bar av till London. M hade bokat den som en suprise till mig. En mysig resa som bjöd på shopping och galet mycket full fart.

Resa nr fyra bar av till Paris. Jag ville så gärna gå på Disney Land och M var inte svår övertalad eftersom han inte hade varit där förut. Så mysigt vi hade och så mycket vi fick se och uppleva. En av mina favorit städer.

Hösten kom 2008 och vi blev typ galna av det gråa. Tillsammans med vännerna J och T tog vi en sista minuten till Turkiet. Skönt med sol och bad men i övrigt är väl Turkiet sådär.

Senaste resan bar av till Indonesien och Bali. Jag älskade Bali. Maten var grym, folket var trevligt och vädret var toppen. Synd bara att resan skulle avslutas med en supersjuk Elma.

Alla resor har jag längtat efter, men denna resa som kommer nu är mer speciell än någon annan. Vi ska åka iväg och gifta oss. Vi ska lova varandra att det ska vara vi föralltid, och vet ni en sak. Jag tvivlar inte en sekund på att jag och M hör ihop föralltid.


Bali mars 2009
Turkiet oktober 2008

Paris juli 2008

London april 2008

Thailand januari 2008

Meixko november 2006

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar