måndag 22 februari 2010

...dagen som försvann

Läckerbiten imorse (shit nu lät jag som kissie)

Först försvann helgen och nu försvann måndan. Jag förstår inte varför tiden bara ska rusa iväg. Känns lite läskigt.

Idag har jag iaf varit på jobbet mellan 7-9, sedan var jag i skolan mellan 9-12.30 och mellan 12,30-16 har jag kört ännu ett pass på Carpi. Jisses vad jag flänger. Trots att jag är borta så mycket från jobbet som jag är känner jag att jag har läget under kontroll, en ganska skön känsla. Nu har vi iaf haft ett par tråkiga dagar på Carpi med tråkiga besked men vi tar tag i oss själva och kämpar vidare.

Som man brukar säga, det som inte dödar gör än starkare. Eller, brukar man säga så? Det lät iaf ganska bra.

Nu ska jag fixa mig en mumsig kaffe och så ska jag krypa upp i soffan och läsa min organisationsbok medans jag inväntar Mattias som ska laga middag.
Hoppas alla haft en bra måndag. /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar