söndag 21 februari 2010

...helgen som var

Undra vem dessa paket är till? :-)


Ännu en helg har bara flugit förbi.

I fredag hade jag min tenta i marknadsföring. Tror att det gick ok men man vet aldrig. När jag sedan kom hem var både jag och Mattias heeeelt slut efter en galen vecka så istället för att laga mat köpte vi hem en varsin pizza och en påse godis. Så skönt.

I lördags var jag så galet shopping sugen, så jag tvingade med Mattias ner på stan i busvädret. Vi åt en mysig lunch på Varda och jag fick med mig lite nytt till garderoben Köpte även med studentlitteraturen till organisationskursen som börjar på måndag. Kvällen spenderades hos vännerna J och T som hade lagat grymt god mat. Alltid lika trevligt och bara sitta och snacka en massa strunt. J och T försökte övertala mig att följa med till Alpern i påsk, men nej nej inte denna gång.

Idag har vi skottat och skottat och skottat lite till och när vi sedan var trötta på allt skottande tog vi oss in till Hälla där vi handla mat och lite annat skoj :-)

Nu har vi precis ätit, en grymt bra helg har vi haft.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar