fredag 26 februari 2010

...jag ser det töar, jag ser det töar

Mattias står i köket och pysslar med maten :-)

Resultatet, mums

...det var väl roligt hurra!

Årets första vårkänslor kom idag. Jag frös inte som en tok när jag gick ute. Oh jag är så glad. Hoppas aldrig minusgraderna kommer tillbaka, nu är både kropp och själ trötta på kylan. Alldeles nyligen kom ett brutalt snöras från vårt tak, hela huset skaka och det kändes som att hela trallen skulle rasa ihop, dock slet snöraset med hela hängränna. Buhu!
Idag har jag iaf varit i skolan på föreläsning. Fick lära mig hur man söker artiklar i olika databaser. Det var nog bra tror jag :-) Sedan skrev vi ett gruppkontrakt som kan va bra att ha.
Efter skolan tog jag bussen tillbax till jobbet. Slet som en tok i ett par timmar. Hann även med en sväng upp till Tibble. Jösses vad fina husen blir. Jag är så stolt över våra grabbar som gör ett grymt jobb. Kommer bli riktigt najsiga hus. Sedan är det lite extra roligt att man får vara med och inreda. Jag anser mig själv vara rätt duktig på det :-)

Nu har vi precis ätit en smaskig middag bestående av hälleflundra och rostad potatis, mums! Självklart var det Mattias som stod vid spisen. Nu blir det mys i soffan med choklad och vin.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar