onsdag 14 april 2010

...i skolan


Sitter i skolan och inväntar min grupp. Som vanligt är det jag som är först på plats. Suck! Idag hoppas jag att vi ska få klart vårt IT arbete, känner att jag inte orkar lägga ner någon energi på det, de får liksom bära eller brista. Efter skolan som för min del håller på till 11 blir det jobb jobb jobb. Jag känner på mig att de kommer bli en lång dag idag. Mattias och hans syster ska idag springa Örebro halv marathon, och jag har verkligen inte tid och följa med och titta vilket känns rätt snopet.

Dock närmar sig etapp 1 på Tibble slutet, så de är bara för mig att stå ut ett par veckor till innan de kanske börjar lugna ner sig lite.

Ha en fin dag kära ni/E

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ni är hjärtligt välkomna på söndag. Vi ska fixa i huset hela helgen så vi är hemma. Det är absolut ingen fara att ni inte hjälpte till med flytten, det flöt på hur bra som helst. Följer inte heller med och hejar idag, ska fixa hemma istället. Vi får heja som bara den i Stockholm sen.
    Ha det bäst och ta hand om dig.
    Kramar

    SvaraRadera