fredag 2 april 2010

...tgif


Kan inte alla fredagar börja som denna? Man får stiga upp ur sängen när man känner sig utvilad, så härligt. Somnade super tidigt igår så idag är jag full med energi.

Idag har jag tvingat med mig Mattias till typ alla blomsteraffärer i hela stan samt i Hallsta. Jag är på jakt efter krukor till vårt trädäck, jag vill ha vita krukor som jag ska fylla med en massa trevliga växter som palmer. Men hitta väl kanske inga perfekta, dem jag hitta som var finaste kostade 4000 kr för 8 krukor och de känns kanske lite väl saftigt. Får se om jag kan släppa dem.

Nu är Mattias ute och kutar och jag har slagit in lite presenter som vi ska ha med oss till Töreboda imorgon. Jag hade tänkt förtsätta dagen med tidningar som har kommit till brevlådan i veckan och ikväll ska vi äta goda ostar och dricka vin. Längtar massor efter kvällens avsnitt av Solsidan.

So long/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar