torsdag 8 april 2010

...pistoler


Om det är någon som älskar mig lite sådär extra mycket och känner att den har 3000 kr som bara ligger och skräpar kan den ju köpa ett par Acne Pistols till mig. Nu gäller de, upp till bevis vem älskar Elma mest? :-) Hehe. Och by the way så har jag storlek 37 :-D

Finns en massa liknande varianter av denna skönhet i butikerna just nu. Provade ett par på Scorett för ett par dagar sen som satt som en smäck. Men jag är ju lite anti kopior. Måste fundera ett tag... (veckans i-lands problem).

/E

2 kommentarer:

  1. Jag tycker väldigt mycket om dig Elma, men tänker inte uppmuntra din märkesshopping *hihi*
    De var dock väldigt snygga!

    SvaraRadera
  2. Hehe provade ett par "kopior" på Nilsson i förrgår, assnygga! Blidde inga för mig men Elise köpte...

    SvaraRadera