söndag 4 april 2010

...släkten är bäst


Igår eftermiddag satte vi oss i bilen tillsammans med mina päron och begav oss mot Töreboda där mina fina kusiner är bosatta. Kusinen S har fått sin andra bebis, en liten pojke så vi ville mer än gärna träffa det nya livet. Han var verkligen helt perfekt, och så galet snäll. Storsyster S hade kommit över sin Mattias rädsla och nu var de bästisar. Hon tyckte tom att Mattias skulle göra slut med mig och bli ihop med henne. Kvällen till ära bjöds det på juggefest som hela tjocka släkten åkte till. Tanterna dansade som tokar och Mattias satt och digga till musiken, han trodde en och samma låt spelades hela kvällen då typ alla jugge låtar har ungefär samma sound (för honom). Jag hade verkligen en super bra kväll med min fina släkt som jag träffar alldeles för sällan.

/E

1 kommentar:

  1. jag längtar tills vi ska ses igen,älskar att umgås med er ni är bäst!Pusssss

    SvaraRadera