måndag 25 oktober 2010

...att göra vecka 43

Jag är ungefär lika slarvig som min far när det kommer till att använda kalendern, jag tror att jag ska minnas allt i huvudet. Har även försökt mig på att använda mobilen som kalender, men nepp. Alldeles för oteknisk. Jag har en kalender på jobbet, en i datorn och en som jag har med mig varje dag och trots det missar jag grejer. Suck!

Denna vecka ser iaf som som sådan:

M: Jobba, skicka in uppgift två i Marknadsföring Beställa vinterhjul. Betala räkningar.
T: Jobba, möte med banken 10 - 12, skicka in opponering i organisation senast kl 16. Packa inför resan. Växla pengar.
O: Flyga till Milano
T: Milano (bröllopsdag)
F: Milano
L: Flyga hem från Milano
S: Visning nummer två (troligtvis), vilket innebär panikstädning då vi kommer hem lördag natt.

Så, nu kanske man kommer minnas saker och ting :-)

/E

1 kommentar:

  1. wow att det redan har gått ett år sedan ni gifte er....grattis iaf hoppas ni får många underbara år framöver...ha det jätte bra i Milano!!!Kramar /Selma

    SvaraRadera