torsdag 21 oktober 2010

...utmaning

Linda utmana mig, Och självklart antar jag utmaningen.

4 saker

4 TV-program jag ser på: Nyhetsmorgon, Biggest Loser, Lyxfällan och Idol

4 saker jag gjort sedan frukost: Jobbat, ätit lunch med mamma, druckit kaffe i solen och bakat.

4 saker som jag längtar efter: Morgondagens middag med familjen, Milano nästa vecka, Spa med mamma i början på November och självklart efter ritningar från arkitekten på vårt nya hus.

4 saker på önskelistan: Att huset blir sålt och en riktigt bra familj köper det, Att Carpenter blir det största byggföretaget i Västerås, Att vi får bygglov tokfort och den absolut viktigaste önskan är att alla mina nära och kära alltid har det så bra som de förtjänar.

4 saker som jag avskyr: Juggekärringarna som inte har något liv (mamma du förstår vad jag menar), Mörkret, Att se min far stressad så han nästan tuppar av och flygresor.

Då var det min tur att utmana någon, vad säger du M i Sthlm och B i Västerås :-), antar ni utmaningen?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar