söndag 3 oktober 2010

...en perfekt söndag

Vid tomten, se så glad jag är :-)

Idag har jag verkligen haft ett leende på läpparna typ hela dagen. Ibland är man lite sådär extra glad och idag har det varit en sådan dag.
Dagen började i sedvanlig ordning med en frukost i sängen, sedan steg vi upp och tog oss till Bauhaus där lite färg skulle inhandlas för att bättra på lite här och var i huset. Det närmar ju sig visning och då måste allt vara tipp topp. Efter det åkte vi ut till tomten där vi träffa våra blivande grannar, dom hade lite papper till oss som vi hämtade, vi fick även spana in deras hus som var super fint. Trippen till tomten gjorde mig ännu gladare och för varje gång jag åker dit så känns det bara mer och mer rätt :-) Det absolut bästa med denna dag var att vi fick träffa våra trollungar T och N, båda var superglada och både jag och Mattias fick leka av oss, det var inte heller dumt att få smarrig köttfärspaj till lunch som L hade lagat :-) Sedan har vi varit en sväng till Ikea och spanat in deras kök, en sväng till Maxi där vi köpte på oss lite inredningstidningar och sedan hem och pyssla. Nu står Mattias köket och fixar middag. Resten av kvällen kommer bjuda på myyys då min Matte åker bort och kommer inte hem för än torsdag kväll.
Och just ja, tack J och T för en mumsig middag igår.
Ta hand om er kära läsare/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar