tisdag 19 oktober 2010

...det kommer ordna sig, det gör det alltid

Idag känns det mycket bättre. Men det är väl så, hösten har sina upp och ned gångar. Igår och idag har jag iaf haft skoldagar vilket är skönt då jag hunnit med en massa. Imorgon och på torsdag ska jag jobba och fredagen bjuder på ett pass i rätten (om jag hinner). Så man hinner med allt om man bara planerar lite. Har även idag pratat med mäklaren och all oro att huset inte ska bli sålt har släppt :-)

Nu tillbaks till plugget, tack för alla stöttande kommentarer, man blir verkligen glad.

Så fort vi får ritningar från vår arkitekt på vårt nya hus kommer denna blogg bli en typ bygga hus blogg :-) Hoppas ni kommer stå ut med det under en ett-års perios.

Ta hand om er fina ni/E

1 kommentar:

  1. Tack kussen det betyder så mycket jag har ditt nummer så jag skriver till dig , hälsa underbara matte<3
    Jag älskar dig<3

    SvaraRadera