måndag 11 oktober 2010

...lycka till

Idag håller vi våra tummar och tår för min kollega V som ska skapa triss i TV. Jag är så himla glad för din skull och hoppas verkligen att vi kan få se dig skrapa fram maxbeloppet. Det är så coolt att någon man känner ska få skrapa, jag brukar alltid säga att det är omöjligt att vinna, men så är det inte. Lycka till V med familj.

Idag är det en fullspäckad dag, klockan 8 ska jag och Mattias till arkitekten och rita upp vårt nya hus, klockan 9 ska jag träffa studievägledaren och sedan blir det plugg med A.

Vidim da vas ima puno u Skultuni da citatet moj blogg (ip-adress), välkomna. Nadam se da ste nasli nesta zanimljevo da procitate :-) :-) :-)

/E

2 kommentarer:

  1. jesi rolig...ja uglavnom citam iz törebode...blogg je super..mislim da se narod iz skultune isto slaze....a ima uvjek nesto interesantno citat hela du e ju glamourös.........pussam te kusin///selma

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig fina kusin!

    SvaraRadera