lördag 12 februari 2011

...bilder från rom

Mamma och Matte avnjuter semesterns första öl

Familjen samlad, enda bilden någonsin på oss fyra tillsammans

Matte och jag på väg mot Colosseum

Vet inte riktigt vad detta var :-)

Grabbarna inne på Colosseum

Och jag

Grym bild tagen av Matte

Jag och bror, jag är glad han vill inte vara med på bild

Undra vad Matte önska sig, I know :-)

Mamma och pappa vid Fontana di Trevi

Spanska trappan

Matte smygfota paps och bror

Truppen vid ingången till Basilican

Utsikten efter ca 550 trappsteg upp i kyrktornet

Poserar

Mäktiga Vatikanen

Mamma passar på att vila vid St Peters platsen

Kaffepaus innanför Vatikanmuseet

Minns inte vad detta hette :-)

Fontana di Trevi by night

Forum Romanum

Vilar fötterna

Promenad vid Tibern

Som jag lovade igår kommer nu här ett gäng med bilder från Rom. Vi har verkligen haft det toppen med god mat, bra väder och en massa sevärdheter har vi hunnit med. I snitt har vi promenerat mellan 2-3 mil om dagen vilket känns i varje kroppsdel just nu. Nu har vi iaf laddat batterierna och nu väntar en galen vår.

/E

2 kommentarer:

  1. sv: tack gumman min underbara kusin... älskar er av hela mitt hjärta!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Ser ut som om ni har haft det toppen. Vad sägs om en fika snart. Ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera