söndag 27 februari 2011

...fem dagars lista kommer nu

Dag 11 – Mina syskon

Jag har inte så många syskon. Jag har bara en lillebror som är världens knasigaste snubbe. Jag älskar han tok mycket och oftast kommer vi mycket bra överens. Men ibland har han mycket udda åsikter vilket medför bråk. Men det gör inget :-) Han är bra grym min fina lillebror.

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Denna var ju jobbig. Anledningen att ni inte vet om dom tio sakerna är troligen för att det är inget jag vill att ni ska veta. Men men, ska försöka komma på tio saker som är harmlösa.

Jag är rädd för Lars Ohly.
Jag äter frukost i sängen varje dag.
Jag gillar dyr design.
Jag är grym på att köra bil.
Jag gillar trädgårdsarbete.
Jag har inte köpt nya skor på 6 månader.
Jag dricker helst espresso när jag dricker kaffe.
Jag har en gång "lånat" en cykel på fyllan.
Jag älskar nyhetsmorgon.
Jag äger närmre 70 par skor.

Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Jag vaknar runt 05.30. Mattias går ner till köket och fixar frukost som vi äter i sängen. Vi ser första nyhetssändningen sedan kliver vi upp. Jag kladdar på mig lite smink och kammar håret om jag orkar. Sedan åker jag till jobbet där dagen består av siffror, siffror, siffror. Om jag istället är i skolan består den av plugg. När jag sedan kommer hem brukar jag sätta mig i soffan en stund och invänta middagen som Mattias oftast står för. Kvällen spenderas oftast i soffan med tidningar, plugg och tv-tittande. Troligen så har de flesta människor en liknande vardag.

Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Jag är ju helt perfekt så jag har varken dåliga vanor eller dåliga laster :-)

Dag 15 – Mina drömmar

Här skulle jag nästan kunna skriva en roman för att jag har verkligen hur många drömmar som helst. Varje dag tillkommer nya och gamla blir uppfyllda. Jag har en dröm nu som är lite hemlig men de drömmar som jag kan avslöja är att jag drömmer om att bli klar med min utbildning så snart det bara går, jag drömmer om att huset blir perfekt, jag drömmer om en resa till NY, jag drömmer om att alla mina nära och kära har det bra. Detta är bara några få av mina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar