söndag 13 februari 2011

...dag 01, presentera mig själv


Nå då ska jag ta och presentera mig själv. Kommer inte skriva hela min livsredogörelse utan jag berättar lite kort om den jag är.

Jag är en glad tjej som ursprungligen kommer från forna Juggo. Jag har under första åren av mitt liv bott i lilla Trebinje som jag tyvärr knappt minns. När kriget utbröt i Juggo tog mina päron sitt pick och pack och flyttade till Sveariket, första riktiga boendet i Sverige hade vi i Gränna som var super mysigt. Jag är idag gift med en underbar kille vid namn Mattias som dagligen förgyller mitt liv, bröllopet ägde rum hösten 2009 i Las Vegas. Jag har gått i skolan som de flesta och efter gymnasiet har jag jobbat i många år innan jag tog tag i högskolestudierna. Idag pluggar jag marknadsföring och jobbar med ekonomi, samtidigt börjar vi bygget av vårt nya hus som troligen står klart hösten 2011. Jag älskar resor och har hunnit med många under årens gång. Utmaningar ser jag som livets gåva, jag älskar och ta på mig uppgifter som jag måste kämpa för att klara av. Jag är nog löjligt social och får lätt kontakt med nya personer, ärlighet är också min grej vilket ibland kan sätta mig i knipor. Jag älskar dyr design, möbler och väskor främst dock :-) Jag är nog rätt duktig på inredning men är lite feg när det kommer till färg. Min bästa vän är min mamma och henne kan jag dela allt med, min far är min största idol och min lillebror är mitt lyckopiller. Mattias är min egna nya familj och tillsammans klarar vi allt.


Nog om mig.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar