måndag 26 september 2011

...aj aj

Här fortsätter de förbaskade förvärkarna och mer eller mindre så tar de kål på mig. Jag har så grymt ont och inga värktabletter hjälper. Det är rätt tätt mellan värkarna/sammadragningarna kanske typ 5 - 10 min så något kanske är på gång, eller så kanske hon bara vill ha ihjäl sin mamma innan hon kommer. För någon dag sedan släppte värkarna när jag höll igång och gjorde något typ städa men nu spelar det ingen roll vad jag pysslar med, smärtan vägrar avta. Sammandragningarna gör så klart ont, men det är den molande värken som håller i sig hela tiden som är den värsta. Smärtan har typ mosat sönder min rygg och i natt funderade jag starkt på att väcka Mattias för att han typ skulle trycka med sin fot mot ryggen, men stackarna har blivit förkyld och behövde sova.

Nå ja, nog med gnäll. Är ledig idag. Tänkte först åka till jobbet och jobba halvdag men då smärtan har hållit mig vaken hela natten kände jag att jag behövde ta igen lite förlorad sömn.

Idag har vi även snickare här hemma som pysslar med poolhuset, spännande. Hoppas det hinner blir klart innan den värsta kylan kommer.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar