onsdag 28 september 2011

...massage


Jag har tjatat i flera veckor att jag skulle vilja unna mig ett spa besök. Dock har jag insett att min badkläder inte längre går på och då det typ är ingen tid kvar av graviditeten kommer jag knappast införskaffa nya. Imorgon har jag iaf bokat in mig på massage, i en hel timme ska jag bara njuta och glömma bort att jag väger ett ton. Hoppas hon som ska massera mig är duktig, hon påstod att det inte spelade någon roll att jag typ är redo att föda närsom.

Känner mig iaf lite piggare idag, jobbade bara på förmiddagen och har sedan sovit en lååång nap på typ tre timmar :-) Hoppas inte min nap stör min nattsömn bara, men BM har sagt att jag ska passa på att sova när jag kan.

Ska strax hämta min älskling och sedan blir det ett besök på Maxi. Hoppas alla haft en härlig onsdag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar