onsdag 28 september 2011

...petit bateau


Jag har blivit helt galen i babykläder från petit bateau. Egentligen behöver vår lilla tjej inga fler kläder då hennes garderob redan är full, men jag intalar just nu mig själv att hon inte har så mycket vardagskläder och att behovet av bodys är stort. Kläderna från PB är heeelt underbara, materialet är så mjukt och jag tror bebisen skulle älska det :-) Ingen butik i Västerås säljer detta märke, men nätshoppa kan man ju alltid göra. Just nu har Nelly 15 % rabatt på hela sortimentet och i Nellys sortiment finns en massa fint från PB. Kommer jag kunna låta bli?

/E

1 kommentar:

  1. MEN tack och detsamma! :) Så skönt att er lilla äntligen lagt sig med huvudet tillrätta! Ja nu jäklar är det inte länge kvar, känns fantastiskt och längtan efter en liten mini är nu obeskrivlig. Nu vill man ju bara ha ut den lilla och gosa i den varma, mjuka, bebisdoftande huden! :) all lycka till dig också, kramar tilda

    SvaraRadera