söndag 15 april 2012

...backen och jag

Den onda backen
Finaste utsikten från toppen och bästa dottern i vagnen
Magen får sig en omgång

Efter gårdagens frosseri var det dags för ett mördarpass idag. Jag och Mattias blev lite inspirerade av vännerna M och M som har familjeträning på söndagar och tyckte att det kunde passa oss också. Då jag inte är sådär super duktig på det här med träning låter jag Mattias planera träningspassen.

Idag var det iaf dags för första "familjeträningen" (vi kallar det så för att hela familjen var med) och jäklar va slut jag blev. Upp och ner i backen som tyvärr inte gör sig rättvis på bild. Vi körde varannan gång, jag började och Mattias stod och underhöll lillan. Man skulle iaf springa upp och sedan småjogga ner. Efter tre vändor trodde jag seriöst att jag skulle dö, men pallade med 5 vändor till dock i ett mycket segare tempo. Under tiden man underhöll Freja och väntade på sin tur skulle man samtidigt träna magen, situps, plankan osv. Känner mig rätt överkörd nu men ska ut en sväng imorgon och köra ett kortare intervall pass (efter tips från M, tydligen kan man ställa in egna intervaller i runkeeper vilket så klart jag hade missat). På eftermiddagen sedan väntar en PW med goa J.

Nu tänker vi checka ut för denna vecka, vi är heeelt slut. God natt...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar