måndag 16 april 2012

...ny resa ny leksak

Min kära pappa har ännu en gång varit iväg på tjänsteresa, och det han lovar glömmer han inte. Han har sagt att varje gång han befinner sig utomlands ska ha köpa med en ny leksak till Freja (ett mjukisdjur eller liknande). Igår kom han hem från en resa och självklart hade han med sig ett mjukisdjur (läs blomma) till Freja. Goa pappa.

Jag har precis kommit innanför dörren efter ett löppass. Fick räcka med 6,1 km då rumpan typ känns död efter gårdagens backpass. Nu ska jag ta en dusch sedan ska jag bege mig till doktorn, för någon vecka sedan fick jag problem med andningen och fick då en tid hos doktorn på direkten, självklart vill dem följa upp detta och jag ska idag på en ny koll. Har inte känt av det på några veckor nu men lika bra att kolla upp det ordentligt.

Ha en fin dag i solskenet (det är iaf solsken i V-ås).

Kram/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar