måndag 30 april 2012

...full fart

När solen skiner skuttar man upp ur sängen, trots att klockan bara var 6 när lillan tyckte vi hade sovit färdigt. Vi hade mycket planer idag och började med att äta frukost tillsammans, strax efter det dök Frejas mormor upp och jag fick ge mig ut för att springa. Det var så härligt och solen värmde så skönt, långärmad tröja under löparjackan var helt klart överflödig. När jag sedan var tillbaks var hantverkarna på plats, även L var här och pysslade med båten. Poolen har idag fyllts till hälften och målet är att den ska vara färdig fylld till imorgon så man kan sätta i belysning och avlopp. J höll på med poolhuset och nu är det så gott som klart, det ska typ bara målas vilket är mitt uppdrag. Måste hitta perfekta hängfåtöljer som ska hänga från taket, två stycken vill jag ha. 

Vi skulle egentligen gått iväg här i byn och kikat på någon brasa, men så blev det inte. Vi är rätt slut båda jag och Mattias, det tar verkligen på krafterna och hålla på med tomten.  

Hoppas ni haft en fin dag i vårvärmen.

/E

1 kommentar: