tisdag 17 april 2012

...nike training club


Måste bara tipsa om en app denna snöfyllda tisdag morgon. Jag läste om den igår i Mattias Café, hade i och för sig hört talas om den förut men bara glömt bort den.

Appen har cirka 85 olika träningsprogram som fokuserar på olika saker, muskeluppbyggnad, kondition med mera. Det är super tydliga instruktioner hur man gör övningarna (videoklipp) och vill man inte följa något utav programmen så kan man ju bara använda appen som hjälp att hitta nya övningar. Man blir även lite uppmuntrad med olika medaljer och bonuspass. Jag kommer ta med min Iphone nästa gång jag tar mig till gymmet, där finns ju alla redskap tillgängliga och jag är faktiskt rätt kass på att hitta på varierande övningar, känner på mig att jag kommer älska denna app.

By the way, den är så klart gratis.

/E

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag älskar appen. Och 15 minuter för ett magpass har faktiskt till och med vi mammor tid med :-)

      Kramar

      Radera
  2. Får inte igång sensorn:(???? Är det appen som finns redan på IPhone eller har du laddat hem en ny?/Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag laddade ner denna app via Appstore. Har inte haft några som helst problem so far.

      Kram

      Radera