torsdag 5 april 2012

...bäst i världen

Ibland känns det rätt ofattbart att den lilla människan som ligger i sin säng och sover så sött faktiskt är min lilla dotter. Jag och Mattias har skapat den finaste tjejen i hela världen. Usch, idag är jag sådär fjollig och all kärlek jag känner till denna unge bara bubblar över. Jag förstod redan när hon var i magen att jag skulle älska henne mer än allt, men att jag skulle älska henne såhär mycket kan ingen människa som inte fått egna barn förstå.. Oh min skatt..

Igår natt sov hon hela natten, från 20.00 - 05.45. En sådan natt hoppas vi på igen :-)

Ha en fin kväll..

/E

3 kommentarer:

  1. Det är obeskrivligt underbart! Man kan föreställa sig när man är gravid och ändå blir det miljoner gånger bättre. Meningen med livet.:) Hon är så himla fin er lilla skatt.

    Vad sägs om att gå ut och käka tillsammans nästa lör efter dopet? Kanske på Frank eller så.
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack fina du,

      Det vore super trevligt, går det att boka bort på Frank? Jag tror nämligen inte det.
      Kramar

      Radera
  2. Okoliko volim ovo malog medica sa prcastim nosicem

    SvaraRadera