torsdag 19 april 2012

...pw på favorit ön



Trots att solen gick i moln och snoret ur näsan inte vill sluta rinna tog jag mig till Björnis för en PW. Kände mig faktiskt rätt pigg och gav löpning med vagn en chans. Buggan är ju knappast den optimala löpvagnen men det gick över förväntan. Vi ska nog köpa oss en löpvagn, Mattias kommer snart börja springa riktigt långt och vill ibland ha med sig gosaken. Jag hade med min yogamatta och rullade ut den efter PW:n för lite armhävningar, plankan och sit ups. De flesta som hänger på Björnis vid denna tidpunkt är pratglada gamlingar, jisses idag var dom helt galna. En tant satt och prata med mig hela tiden medan jag körde lite övningar :-) Freja gillade det som bara den..

Funderar på att slänga ihop någon lurre men känner mig lite slö...

Hoppas ni so far haft en fin dag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar