tisdag 5 mars 2013

...hela huset fullt av blommor

Jag älskar verkligen färska blommor och lägger flera hundra kronor i veckan på att hålla huset fullt av färskisar. Jag gillar egentligen alla sorters blommor förutom de med nyans av rött eller gult. Just nu är jag i och för sig helt såld på rosa och vitt.


Vita och rosa ranunkel, ska klippa ner buketten lite mer imorgon. Gillar låga buketter.

Idag var vi ner på staden en snabbis för lite ärenden, håller stegvis på att byta bank (kan inte byta all the way då vi har lån som är bundna) och när man ändå är på staden kan man ju passa på att gå förbi torget och unna sig lite färskisar.

Hur ljuvlig är inte denna rosa nyans, den känns sådär härligt vårig.

 Även dessa kvistar (fråga mig inte vad de är för några, jag har noll koll) fick följa med hem. 

________

Har ni haft en fin tisdag?
Här har dagen knappt hunnit börja innan den nu närmar sig sitt slut. Jag har haft en rolig dag på jobbet och hunnit med en trevlig lunch på Djäkneberget. Nu ska jag äta lite chokladpuffar (barnmat i know, hihi) och invänta tokiga Maria och Mindy.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar