onsdag 16 juni 2010

...fortfarande sjuk

Igår stanna jag hemma ifrån jobbet och hoppades att de skulle hjälpa, men nepp fortfarande sjuk som tusan. Hostar galet mycket, känns som bröstkorgen ska ramla av. Idag har jag iaf pallrat mig till jobbet, hostan vill inte ge med sig och halsen är alldeles svullen. Får se hur många timmar jag klarar av att jobba, då jag hostar hela nätterna lyckas jag inte sova så mycket. Har inte varit såhär sjuk på bra länge.

Idag kl 14 kommer en fönsterputsare hem till oss. Och det är jag så glad för, nu ser man inte längre ut. Jag har putsat dem själv alla gånger utom en gång men de har liksom aldrig blivit riktigt bra. Nu hoppas jag att man ska slippa ränderna.

Ha en trevlig onsdag

1 kommentar:

  1. Hmm undra om det var vi som smittade... Jag skyller på Oscar eftersom det var honom du pussade på.:) Låter som samma iaf. Så förkyld som jag varit senaste veckan kan jag inte minnas att jag någonsin varit och än är det inte över.

    Men på lördag är vi friska till brölliset! 13 grader och regn ska det vara, stackarna...

    PUSS

    SvaraRadera