fredag 18 juni 2010

...vickan hjärta danne


Jag är verkligen ett stort fan av kungahuset och jag har svårt och förstå mig på människor som vill avskaffa monarkin. Vad gör det att det kostar 200 miljoner kr per år, slår man ut det på alla invånare i Sverige blir det dryga 23 kr per person, det är väl en fis i rymden. Nog om det.

Jag är så taggad inför morgondagen, vi ska åka hem till våra fina vänner M och M och fira Vickan och Danne. Det ska bli så himla mysigt, sedan ska man få mysa med lilla O och det är kanske det bästa. Jag har köpt en ny klänning i limegrönt så det ska bli lite kul och få klä upp sig lite iaf.

Nu ska jag dricka ett glas vin, borde inte göra det då det står på min hostmedicin att det inte är bra. Men jisses, ett glas vin gör väl ingen skada.

Trevlig kväll kära läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar