torsdag 17 juni 2010

...hemma idag också


Ännu en dag med förkylning och hosta. Idag har det iaf gått så långt att jag inte står ut längre. Så fort vårdcentralen öppnar ska jag ringa och försöka få någon hosmedicin utskriven, nu när jag hostar så blir det blodsmak i munnen och jag tror inte det är så bra.

Undrar om det var lilla O som smitta mig? Man kanske ska ta och skaffa massa barn så man blir van vid bebisbaciller. O:s mamma har aldrig varit såhär förkyld och du, det har inte jag heller. Galet va lite bakterier kan göra med en person. Mattias har iaf inte blivit smittad, vilken tur för honom. Jag hoppas verkligen han slipper detta.

Nu ska jag ligga kvar i sängen och tycka synd om mig själv.

/E

1 kommentar:

  1. Stackare! Nu börjar Martin oxå bli sjuk.... Sega baciller det där! På lördag måste vi ju va fit for fight!=)

    SvaraRadera