torsdag 10 juni 2010

...vilken ska man välja?


Inför Mattias systers bröllop köpte jag två klänningar, inför L och W:s bröllop två klänningar, inför M och M:s bröllop två klänningar, inför N:s dop 2 klänningar och nu inför O:s dop har jag gått bananas och köpt tre klänningar. Beslutsångesten ligger över mig som ett mörkt regnmoln. Vilken ska jag välja? Lutar åt den jag köpte idag och det är klänningen med det översta mönstret. Hm. Varför ska det alltid vara så svårt, hade egentligen kunnat tagit vilken klänning som helst som jag har hemma då alla är fina, men nepp. Jag köper tre nya istället. Jisses vilken slösa jag är. Nej nu är det köpstopp (den har ni hört förut) :-)

/E

1 kommentar:

  1. Oj, tre stycken! Svårt, jag hade många klänningar hemma men alla kändes antingen för fina(typ bröllop) eller för mycket mys. Så idag kollade jag en sväng på Hälla och hittade en till det rimligt pris. Känner mig nöjd då de även passar mina nya skor jag köpte i Tyskland. Som jag har sagt innan en skönhet klär i allt så ta den klänning som känns bäst. Ses på söndag. Kul att ni är gudisar, vilken ära :) Kram199kr. Nöjd

    SvaraRadera