tisdag 5 januari 2010

...-26,5

Kan ni fatta att vi har -26,5 grad. Det är ju galet kallt och inte konstigt att när man andas i genom näsan så svider det i näsborrarna. Härligt med vinter, men allvarligt talat så tycker jag att det räcker med -10 grader. Nu vill man bara sitta inne under en filt. Imorse när vi skulle åka iväg till jobbet ville inte BMW:n starta, tur att vi har L:s bil annars kanske Mattias inte hade kommit till jobbet. Lillebror fixade vår bil med någon maskin :-), men nu har handbromsen frusit fast. Undra vad som kommer härnäst?

Vi är iaf precis hemkomna efter ett pass på F&S. Idag tränade vi bröst med lillebror och jag tog i så att jag höll på dö. Grabbarna körde bänkpress och jag ville ju inte vara sämre. Imorgon kommer nog träningsvärken vara bisarr. Idag har jag även träffat en rolig person med ett spännande företag. Vill inte avslöja för mycket men det är intressant och lyssna på människor som vet vad dom vill.

Nu står kära Mattias i köket precis som vanligt. Han lagar renskavsgryta med ris. Kommer bli mums. Idag är det minihelg. Känns skumt när man precis kommit igång. Jaja, man ska inte klaga.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar