tisdag 19 januari 2010

...inga böcker

Nu är det 11 dagar sedan jag beställde mina böcker som jag behöver till den första kursen. Imorgon har jag första föreläsningen och jag har fortfarande inte fått mina böcker. Jag börjar känna mig lite smått stressad då jag gillar och vara förberedd.
Jag hade tänkt och läsa boken innan föreläsningen imorgon så att jag förstår någonting. Den första föreläsningen är även den enda för individuella inlämningsuppgiften. Hm! Kanske ska ringa Adlibris och se vad som händer. Fick nämligen sms den 13:e att böckerna var skickade, och det brukar typ ta max 2 dagar innan man har böckerna.

Nog om mina tråk böcker. Sitter på jobbet och försöker lönerapportera till Fora. Men det går inte så bra. Jag har nog en dålig dag idag. Sov dåligt som tusan och gårdagens eftermiddag blev inte riktigt som planerat så jag känner mig lite nere. Kanske blir en tröstgodis eller två ikväll. Just ja, Sverige spelar match i handboll ikväll också, perfekt tidsfördriv. Hoppas träningen efter jobbet väcker lite liv i mig.

Ha en bra tisdag alla glada/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar