måndag 18 januari 2010

...första skoldagen

Idag var det första dagen i skolan. Har typ sovit as dåligt under natten för att jag var så nervös. Men det var jag ju helt i onödan. Skolan gick super bra. Idag var det iofs bara upprop och lite info samt att vi skulle bilda grupper för kommande grupparbeten. Jag hamnade i en grupp med två tjejer och en kille. Tror det kommer funka bra. Hoppas bara att jag kommer ha tid med något annat än skola och jobb dom kommande 4-5 månaderna.

Känner mig iaf flitig dag. Har hittills hunnit med jobb på förmiddagen, skola på förmiddagen, lunch med B, jobb på eftermiddagen och snart blir det ett träningspass på F&S. Jag är ju grym! :-)

Hör kanske senare/E

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen!kul att skolan gick så bra!Sabina vill att du ska hälsa till Mattias,hon är så glad för tackkortet,så hon går runt och pussar på Matte hela tiden...ha en trevlig kväll!kram Selma

    SvaraRadera
  2. Selma - Haha, hon pussar ju på kortet för att hon tror ju att det är Boban :-) Tokiga lilla Bina. Kommer ni till Öre på lördag? Kramis

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att det kändes bra med skolan, du kommer att fixa det galant!

    Tack för det fina tack-kortet!

    Många kramar
    Linda

    SvaraRadera
  4. Haha,men hon älskar Mattias,hon pratar jämt om honom,vad händer i Örebro?Jag tror Edo kommer till oss på fredag.pusspuss

    SvaraRadera