tisdag 26 januari 2010

...en bra dag

Ser ni godisskålen, den är till för mitt tröstätande :-)


Äntligen hemma efter en lång och intensiv dag på jobbet. När man bara jobbar drygt 50% så får man jobba dubbelt så snabbt för att hinna med det som måste göras. Jag håller även på med bokslutet vilket tar upp ganska mycket tid. Jag tycker iaf att det går rätt bra än så länge. Jag har världen bästa boss samt en bra kollega som backar upp mig när jag inte är på plats.
Idag åkte Mattias iväg på sista delen av sin utbildning Han kommer hem torsdag kväll. Igår var han väldigt skum här hemma. Han sa att min dag idag skulle bli en bra dag trots att han var borta. Han påstod att han kunde spå det i mina rynkor i händerna. Ibland är han en knäppis. Men en knäppis som har rätt, jag har haft en toppen dag på jobbet och dagen blev bara bättre när jag kom hem och öppnade postlådan där min fina fina älskling hade lagt ett brev. Lite för många fina ord fick böl Elma och ja just precis böla. Nu har iaf tårarna gått över och jag laddar inför ett par timmars plugg. Har en individuell uppgift som ska vara inlämnad den 4:e februari så nu är det bara för mig att sätta fart.
Ha en trevlig kväll/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar