onsdag 27 januari 2010

...onsdag

Shit vilket väder. Jag trodde nästan våren var på ingång men jag vill påstå att jag hade fel. Kallt som tusan och det känns som att det har kommit ner typ 20 cm snö under dagen. Sitter på jobbet och är inte alls sugen på att åka hem. Är helt säker på att dom har plogat igen vår uppfart vilket innebär att jag måste ställa bilen vid OKQ8 och sedan gå hem för att skotta upp den, efter det är det bara att gå iväg och hämta bilen. Buhu!

Idag har det varit en dag med en massa flängande. Jag har på förmiddagen jobbat, sedan åkte jag iväg till skolan några timmar och nu är jag tillbax på jobbet igen. När jag väl kommer hem så väntar ännu mera plugg. Eftersom allt försvann igår är det bara för mig att börja om idag. Känner att denna helg kommer vara efterlängtad

Ha en trevlig kväll, nu ska Kekonen hem och skotta snö som en man :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar