fredag 15 januari 2010

...at home

En trött Elmic innan det var dags och åka till rätten.


Vilken dag jag haft. Alltid lika trött i skallen efter ett pass i rätten, och alltid lika besviken på våra lagar och vårt fjantiga och super snälla rättsystem. Usch, blir så less att det knappt ska kännas när man begår grova brott. Ja ja, det är ju därför jag sitter med för att mina åsikter ska komma fram. Och idag stod jag på mig, vilket kanske inte alltid är så bra då det står i domen om jag tycker något annat.


Idag har paps kommit hem från sin business resa. Spännande. Kan inte avslöja något mer än så men det kan bli coolt. Nu sitter jag hemma efter en lång dag och dricker vin. Snart ska jag sova. Imorgon ska vi troligtvis på en super tidig lunch bio. Om vi orkar.


Hoppas alla får en mysig helg


/E

2 kommentarer:

  1. du ser inte trött ut,du ser mkt fin ut.hälsa mattias.pussam//Selma

    SvaraRadera
  2. Selma - Tack söta kusinen. Hoppas magen växer så det knakar. Kramis

    SvaraRadera