lördag 23 juni 2012

...en lördag som känns som söndag



Vännerna M och M med barn sov kvar här. Freja sov sin bästa natt typ någonsin och vi steg upp ur sängen klockan åtta för att duka fram frukost till oss alla. Efter mumsig frukost tog vi en promenad i grabbarnas gamla kvarter och dom blev lite lätt nostalgiska. Lilla O fick springa av sig lite och de mindre barnen sov så gott i vagnarna. Min skalle fylldes med friskluft och gårdagens ett glas vin för mycket kändes inte längre av.

Eftermiddagen har spenderats hos min fina kusin och hennes troll. Lilla A sparkade boll med Freja, och S tyckte jag och Mattias skulle ha en varsin tatuering. Nu har vi precis anlänt här hemma, middagen består utav snabbmat från Donken och min underhållning för kvällen är massa tidningar. Jag ska även ge mig på plankan.

Måste även kolla med er som har små barn, Freja drar sig själv i håret jätte hårt, vet ni kanske vad det beror på?

Ha en fin kväll.

/E

1 kommentar:

  1. Det gjorde melwin också det är nog från föddelsen nåt dem har på huvudet som kliar ser ut som mjäl går bort om man använder baby olja, dem är så söta när dem tar på sitt lilla hår fast kan förstå att det kliar...Kolla upp det i håret på henne i fall hon har samma som M hade... hoppas ni mår bra... kram

    SvaraRadera