tisdag 19 juni 2012

...utomhusplankan


Plankan är verkligen djävulens påfund. Egentligen tycker jag inte att det är sjukt jobbigt för magen, det är mest mina svaga armar som inte orkar med. Efter en liten stund blir dom alldeles dallriga, gör jag något fel då? Har iaf gjort dagens plankor och känner super taggad. Att man denna kväll kunde göra plankorna utomhus är inte heller helt fel.

Nu försöker vi få lillan att somna, men hon är super knepig. Vi har testat allt men hon vägrar. Hon borde vara tröttare än tröttast men något verkar störa henne, nåja så kan det va.

/E

3 kommentarer:

  1. Kan vara för att du tar kraft från armarna lite för mycket, jag hade problem med det först med men nu efter många plankor de senaste veckorna har jag hittat tekniken i magen. prova på raka armar annars, mer skonsamt för armar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testade med raka armar idag och det kändes bättre. Tack för tipset. Ska köra så tills armarna börjar kännas ok :-)

      Radera
  2. Tack för inspiration och bra tips....får se om man orkar hålla ut en månad :). Glad midsommar :) /S

    SvaraRadera