tisdag 26 juni 2012

...så mycket bättre


Mådde som död fisk i natt. Febern gjorde så att jag frös och med jämna mellanrum svettades. Vet inte hur många gånger jag bytte t-shirt under natten då den var genomsur. Imorse när jag vaknade kände jag mig mycket piggare, febern var borta men halsen är fortfarande helt förstörd. Usch, jag tycker verkligen att en sjukdag är en förlorad dag.

Hade inga planer idag, drog därför med mig bebisen och mamma till Erikslund för en fika och lite snokande i affärerna. Köpte inget alls då jag tycker reorna nu börjar bli lite tråkiga, nu vill jag ha in lite nyheter. Sitter nu på golvet och busar med bebisen som inte sitter still en sekund, nu när man kan ta sig fram är världen helt plötsligt så mycket roligare. Hantverkarna och Mattias trixar på tomten.

Hoppas ni haft en fin dag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar