onsdag 11 november 2009

...top of the rock





Igår kväll var vi på den mygigaste resturengen ever. Galet högt upp, super god mat och en jäkligt saftig nota men det var det värt. Efter middagen gick vi på bio och såg Christmas Carol i 3D. Riktigt ballt.
Idag har dagen spenderats på the rock (rockafeller center), grand central terminal och shopping på fifth avenue. Jag hittde min dröm väska, behövde en dags tänktetid men imorgon om den är kvar så slår jag nog till. 20 000 kr fattigare men en väska lyckligare. Vi köpte biljetter till Christmas Spectacular på Radio city music hall till premiären den 13:e november, jag är så laddad. Vi har haft en toppen dag i NY, lite molnigt men väldigt varmt för att vara november. Vi avslutade vår kväll men en grym middag på super hippa IL BASTARDO (synts i bla the city).
Skulle våra nära och kära kunna skriva i komment arsfältet vad dom önskar sig i julklapp så kanske vi kan hitta det i the big apple. ( Våra troll i Irsta ska veta att vi har direkt kontakt med tomten här i NY ).
Älskar er alla / E & M

1 kommentar:

  1. Hej på er!

    Ni verkar ha en helt underbar resa. Oj oj direkt kontakt med tomten då måste vi ju bara passa på att önska oss lite saker ;)

    Någon rolig märkeströja till trollen kanske. Storlek står kanske i ålder så ta isf 4 år på Thea och minst 2 år på dunderklumpen;)
    Annar är ju Noah rätt biltokig som ni vet samt så är Thea ett stort Hello Kitty fan. Detta är vad som jag kommer på just nu.

    sköt om er
    massa kramar

    SvaraRadera