fredag 20 november 2009

...underbara fredag

Sitter på jobbet och längtar efter lunchen. Magen kurrar och jag börjar känna mig trött och seg. Förmiddagen har bjudit på ett spännande styrelsemöte med mycket ny information och många förändringar. Me like...

Ikväll är det äntligen fredagsmys. Så som jag har längtat. Vi ska dricka vin, äta goda ostar och självklart ska vi stirra på Idol. Trots att vi har befunnit oss i USA i tre veckor har jag inte kunnat låta bli och kika in på TV4 för att se idolernas framträdanden. Man kan nog kalla mig för en idoljunkie.

Imorgon blir det nog full fart, vi ska handla allt som behövs inför nästa helgs bröllopsfest och jag har hört rykten om att solen kommer kika fram. Wieee, då kanske vi kan ta en lite sväng på stan? Eller vad säger du Mattias? Jag känner att mitt shoppingsug börjar komma tillbax. På kvällen ska vi nog träffa fina vännerna J & T som jag faktiskt har saknat en massa.

Söndagen bjuder på traditionell och tråkig storstädning. Buää. Sedan ska vi fira lilla L som har blivit en stor tjej och fyllt tio år. Galet va snabbt tiden går. Vi ska även fika med vänner och se en bio, kan ni gissa vilken... Twilight. Jag är lite småkär i Edward Cullen, inte Robert Pattinson. Mattias har sagt att det är ok att jag är smygkär i en vampyr.

Nu ska jag jobba på innan lunchen. Trevlig helg

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar