onsdag 7 juli 2010

...en dagens, lunch dvs


Kom hem från jobbet strax före tre. Hoppade över lunchen så jag kunde gå hem lite tidigare. Sitter nu ut i solen och dricker kaffe och bloggar. Ska alldeles strax cykla iväg till ICA och hämta mitt paket från La Redout, är på ICA och hämtar paket nästan varje dag, nätshopping är ju lovely. Tror det ligger ett par Converse i paketet :-) Tredje paret i samlingen.

Måste även skryta om min för en gångs skull nyttiga lunch. Det blev en fruktsallad bestående av plommon, banan, körsbär och nektarin samt en avokado fylld med keso, ägg och tomat. Mums. Nu är jag mätt som tusan, dock brukar min mage reagera rätt så kasst på en massa frukt så vi får väl se hur det går.

Snart kommer Mattias hem, då ska vi åka hem till M-Å och B på en fika. Trevligt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar