torsdag 1 juli 2010

...idag


Idag har jag varit en hard working lady. Jag har arbetat som målar och det har varit helt fantastiskt och få spendera hela arbetsdagen utomhus. Jag har även skaffat mig en riktig bonnebränna, så när tröjan åker av ser det fortfarande ut som att tröjan är på. Inte läckert alls.

Eftermiddagen spenderades på Nordic och ICA Maxi. Vi handlade inför morgondagen då vännerna S och E ska komma över på middag och besöket på Nordic gjordes pga att jag äntligen har lyckats övertala Mattias att vi ska köpa nya soffor.

Temat för middagen imorgon är USA, jag har stått och doppat jordgubbar i choklad typ hela eftermiddagen. Nu ska jag läsa lite då modetidningarna med höstens trender börjar dympa ner i postis, sen blir det sängen. Den är nybäddad och längtar efter min kropp.

Hoppas alla haft en bra dag

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar